onsdag 15 februari 2012

Todster

Hittade en hemsida via en hot mamas blogg, där dem säljer barnkläder, fina och till väldigt bra priser också!
Gå in på Todster.se och bli medlem, lägg till min mejladress efter att ha skrivit in pinkoden: scorpiontjejen@hotmail.com




Lilltjejen har ätit som en toka idag tycker jag, hinner inte gå långt mellan amningstillfällena..!
Men det är bra, då växer hon förhoppningsvis bra också.

Ett program jag fastnat lite för nu när jag är hemma på dagarna är Top model, har aldrig riktigt tittat på det förut. Möjligen om inget annat vettigt vart på tv så..

Bidde förresten inte som vi hoppats på banken..
Hade bara fått ner topplånet med 15 000:-... Och då var det ingen idé. Men vi fick ner räntan lite på bottenlånet iaf.. Alltid nåt.
Nu ska jag kolla lite på Hemnet.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: