onsdag 29 februari 2012

Färskpressad juice..

är jävligt gott..
Gjorde det för en stund sen med min apelsinpress som jag köpte genom Tupperware. Smarrigt och utan en massa socker!


Lilltjejen ligger här och kräks bredvid mig, det kommer alltid lite efter maten, stackarn som aldrig får behålla allt!

Var till Ikea med Therese och hennes systerdotter, Therese hittade mest, jag nöjde mig med ett dl-mått-set till köket. När vi sen flyttar (nån gång) så vill jag börja om lite från början med lägenheten (finns egentligen jättemycket jag skulle vilja köpa på Ikea, men gubben min har svårt för att förnya sig). Nåt jag har önskemål om, det är att det ska gå och möblera om lägenheten, för det gör det inte nu (mycket fast på väggen). Sen åkte vi till Fruängens centrum där jag returnerade den gamla routern och Therese gick runt lite i Hem ljuva hem som tyvärr försvinner snart då hyresvärden höjt hyran massor. Lite trist faktiskt.
Sen fick Therese ta bmw:n då hennes bil inte hann bli klar förrän bion började i Heron city.

På Fredag blir det lite filmkväll. Syrran, Micke, brorsan och eventuellt Sara kommer över. Och för en gångs skull ska vi köra på lite hämtmat, eller nåt annat jävligt simpelt. Och så kör vi så klart med lite snacks!

Nu ska jag mata lilltjejen lite som slickar som om munnen, annars kommer skriket snart.

Inga kommentarer: