tisdag 7 februari 2012

Åh fan...

Inte visste jag att Per från Big brother (minns ni honom? var han med i den första säsongen??!) var grundare till klädmärken Odd Molly som verkar vara så satans populärt och svindyrt..!

Oh well.
Jag har fått lite gjort här hemma för en gångs skull.
Lilltjejen ligger i sin babysitter och gungar. Vi hade en bra natt ihop. Först sov hon hela fem timmar och sen blev det tre till kort därefter! Så en snabbmatning, byte av blöja och så däckade hon direkt därefter. Riktigt skönt. Jag har hunnit fixa den rena tvätten som stått sen förra Måndagen i Ikea-kassen, slängt in lite smutstvätt i maskinen, plockat ur diskmaskinen och vattnat mina stackars blommor och växter som hållt på att dö då jag inte haft tid för dom och även ta en dusch och fräscha till mig, det ni! Det sista va länge sen sist jag lyckades göra, hon har ju haft en period då hon hela tiden ska vara i famnen och så fort man lagt ifrån sig henne har hon vaknat.


Om en timme kommer väl Björn hem och ska käka lite lunch med oss, sen drar vi till barnmorskan. Morsan kommer möjligen över efteråt, återstår att se..

Jag höll för övrigt på att skita på mig för en stund sen.. Jag hade satt babysittergungan på timer, så att den gungar en stund för att sedan stängas av, så stannade den av medan jag var i köket (såg att den stod still då jag gick från köket till My's rum), och när jag sedan skulle ut ur hennes rum så gungade den för fullt igen!! WTF? Jag stängde ju av den! Blev riktigt nojig och började kolla runt omkring mig, ingen Björn nånstans som försökte spela ett spratt på mig... Så jag vet fan inte hur den kom igång igen..! Creeeepy.

Inga kommentarer: