tisdag 28 februari 2012

Nästan fixat.

Då har FK fixat felet. Dock får jag inte pengarna förrän imorrn, men det gick rätt fort ändå måste jag säga.

Själv håller jag på att somna sittandes här igen medan jag ammar (gjorde det igår kväll och fick typ sittsår). Dum man är som inte passar på att sova medan hon gör det. Men man vill/behöver fixa här hemma också.

Vikten går sakta men säkert nedåt. Började ju på ca 86 kg några dagar efter förlossningen och idag visade vågen 81,5 kg. Så det känns lite bra. Dock har jag många kilon kvar till min normala vikt men den når jag nog innan sommaren tror jag.
Förra och förrförra veckan blev det ju ingen träning då Bkkrn bar borta en del och när han var hemma en stund så ringde jouren eller så var han astrött. Men imorrn får det allt bli lite träning!

Här kommer lite bilder på min sötnöt.










Inga kommentarer: