torsdag 2 februari 2012

Trött på det jag ser.

Jag känner mig så sjukt trött på den här lägenheten och på oss just nu.
Allt bara väller ut ur alla lådor och skåp. Vi har för lite förvaring och gubben min verkar tycka att det är bra som det är..
Men jag är trött på allt som attackerar en så fort man öppnar ett skåp eller en låda. Fan ingen organisation nånstans så i helgen får vi fan göra nåt åt detta!
Sen så är jag allmänt trött möblerna och skulle vilja göra om lite (vi har på tok för mycket "hårda" former hemma), synd att man inte är rik...

Skulle vara bra att gå ut en sväng men det orkar jag fan inte alls med. Så jävla tråkigt att gå ute i det här vädret och bökigt att ta sig ut och in..
Jag vill fan flytta (lättare sagt än gjort dock)!

Inget har jag lust med idag och jag har inte långt till tårarna (irritation över lägenheten och omotivationen till allt idag). Ibland har man visst såna dagar, speciellt när man är hemma så mycket och behöver se all skit.

Ursäkta klagoinlägget men ibland känns det skönt att skriva av sig!!

1 kommentar:

erica sa...

Känner igen mig.. tänkte precis så under min föräldraledighet. Tror man ser saker annorlunda och vill göra mycket förändringar. En anledning till det kan ju vara att man spenderar så mycket tid hemma och ser samma saker hela tiden..