onsdag 19 augusti 2009

Zzz.

Shit va trött jag är just nu. Sådär fastnamedblickenochinteorkaslitabortden.
Dagens gympass va lite segt. Blev bara 15 min power walk + 5 min crosstrainer, min kropp sa ifrån när det gällde cardio idag. Skumt, kör jag för hårt? Aja, efter det körde jag ben + mage.
Tröttheten kan iofs bero lite på att jag inte behövt kliva upp halv sex på morgonen på fyra veckor.

Har lite träningsvärk i bröstet oxå.
Alltid säger man att man tycker om träningsvärk när man inte har det och när man väl har det så var det ju inte så himla kul längre.

Trappstädningen fixade jag direkt efter gymet oxå. Sen blev det lax med röd quinoa (hade i en tomat och basilika mix) till middag. Riktigt gott!
Nu ska jag lägga mig i sängen och däcka av utmattning.

1 kommentar:

KeennaS sa...

Jag tycker att du är duktig =) Dock kan ju kroppen behöva få vila upp sig ibland =)

De pillerna ska tydligen säljas där för 199:- respektive 99:- men de har ju inte dem... Hmm falsk marknadsföring! :-S

Haha ja det klippet... Man vet inte om man ska skratta eller gråta :-S