måndag 24 augusti 2009

Nya p-piller med naturligs östrogen.

Det tycker jag verkar väldigt intressant! Read about it HERE.
Jag funderar nästan på att boka tid hos barnmorskan..

Jahaja, en vecka har gått sen jag började träna. Dock va träningsveckan inge bra. Det gick segt och jag va väldigt trött. Och svaret på varför jag varit trött e för att jag haft ett litet virus i kroppen som gjort så jag fått influensan.
Idag känns det ganska mycket bättre än igår iaf! Igår hade jag ont i kroppen, huvet och halsen, nös tusen ggr (nu överdrev jag lite) och snoret rann, lock för öronen och illamåendekänsla. Slapp spy och ha diarré iaf. *pust*

Men ändå. Vägde mig förra Måndagen och sen dess har jag gått ner 2,1 kg. Säkert vätskeförlust..
But still... Ganska bra för en vecka. Har dessutom inte ätit nåt onyttigt som godis, glass eller snacks. Lika bra att hålla sig borta från skiten just nu.

Nu ska jag försöka göra så att jag kan mobilblogga med den "nya" (eller inte) nallen... Sen blir det frulle.

Inga kommentarer: