fredag 21 augusti 2009

So far so good.

Vägde mig i Måndags morse och vägde mig nu igen. Vågen visa -1,1 kg. Träning + lite mindre portioner än innan + mindre godis = viktnedgång. Yay! :D
Jag funderar på att skita i att äta nåt gott denna helg. Känns nästan som att jag föråt mig på sånt under semestern.

Kom att tänka på en annan sak.
Det har börjat en ny kille i min brukares klass. Han kunde inte sluta fnissa och skratta (iofs fnissade han under hela dagen, men värst va på eftermiddagen) på den sista lektionen. Sedan vägrade han räcka upp handen och vänta på sin tur och ropade istället ut svaret när det va andras tur. Han lovade att bättra på sig hela tiden men det gick bara inte. Till slut ruttnade lärare och frågade "Ska det vara så himla svårt? Är det svårt eller?!".
Jag förstår henne, fan vad jag själv hade ruttnat. Jag tror hon (en ny lärare för övrigt och riktigt bra!) va tvungen att säga till honom ca 20 gånger under en lektion à 40 minuter.

Såja, nu har jag ätit min frulle, nästan. Har bara teet kvar och den ska jag njuta av :))

Inga kommentarer: