söndag 23 augusti 2009

Sunday bloody Sunday

Lyssnar man ordentligt så hör man dom sjunga "små negrer i sanden" istället för den vanliga refrängen... Lyssna! I promise!

Idag e jag lite sjuker. Kanske e det som spökat hela veckan? Aja, idag har jag haft asont i halsen och en jobbig illamåendekänsla (nej, jag är inte på smällen) och det suger ju. Hade nästan tänkt smita till gymet idag men kom på inatt då jag inte kunde sova ordentligt att det va fetkört.

Har äntligen fått i mig frukost. Ugnspannkaka utan salt, gubben fixade och råkade glömma. Och det märks att det inte är nå salt i, smakar.. konstigare.
Idag har vi lyckats ta oss ut. Åkte till Grödinge och kollade på en villa som va till salu. Riktigt fin och med pool dessutom.. Vi vill ju flytta till villa nån gång. Fast idag e det ingen brådis, har ju inte ens bott i denna lägenhet i ett år än!


Nu ska jag dega lite och helst dricka litervis med te med honung i så halsen blir bra!

Inga kommentarer: