onsdag 12 augusti 2009

Det va ett tag sen.

Ligger just nu i sängen klarvaken och väntar väl på att tiden ska gå lite så denna dam vaknar så man kan gå iväg till morsan och äta frukost.
Igår festades det här i Skuru minsann! Jag tog med mig min Smirnoff som jag köpte i Spanien och den va mer eller mindre slut igår natt inann vi gick och la oss.
Kul hade jag iaf. Det brukar man ha med Therese. Fast man träffas sällan. Det är aldrig stelt. Kommer nog aldrig heller att bli.
Morsans nyblivna alkispolare Stickan fick en snedfylla igår. Jag gick iväg o pratade med honom ett tag och sen lugnade han faktiskt ner sig och kunde sitta med oss kärringar och va lugn.

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer men i nästa inlägg tänkte jag berätta lite om min Finlandsresa. Kan iaf tala om att det blev en lyckad resa.

Inga kommentarer: