lördag 22 augusti 2009

Middag och kallt vatten

Så!
Nu e man äntligen hemma och jag ligger under täcket och försöker värma min isbit till rumpa under täcket!

Vi hamnade på Missisippi steakhouse och det blev lamm med klyftpotatis till middag, mums.
Efter det kom gubben med förslaget om nattdopp och jag tänkte "why not?" så vi åkte först till långsjöbadet (om det nu heter så) fem minuter från Fruängen, fast där fanns supande ungdomar så vi åkte vidare. Sedan åkte vi till ett ställe i Ågesta, där var det inget folk alls.
Så, vi doppade oss, men i omgångar. Man ville liksom upp väldigt fort ur the icecold water....!

Fan, nakennattdopp har jag nog aldrig testat, sist jag badade näck va nog på ett kollo -95?...
E helnöjd med kvällen. Snart ska vi se på film, så fort han kommer hem från macken (han skulle handla frulle).. Ska ta in täcket till vardagsrummet och mysa under den me darling...

2 kommentarer:

therese såklart sa...

aaa det är bara din webb läsare ;P

Nej men jag vet inte varför den blir så faktiskt..kan inte vända den rätt heller..men ska klura ut det!
Gör ett video inlägg du med!!
För jag kan aldrig se dina klipp du lägger in.
det är bara en vit ruta med ett kryss i ena hörnan =(

Carita sa...

men då har du inte quicktime player eller? näfan, inga videoinlägg för min del. det klara jag mig utan. jag menar, jag hatar att lämna meddelande på telefonsvarare, vad tror du då om videoblogg.. haha