måndag 17 augusti 2009

*Pust*

Då va träningen igång igen. Det va fan lite tufft första dan.
Lagom lite folk på gymet dock!
Körde power walk i 30 min och sedan biceps + rygg. E genomsvettig.

En fråga, är det bara jag som blir röd som en tomat i ansiktet när jag tränar?!?!?!
Jag tyckte det va jättepinsamt förut när jag va yngre men idag orkar jag inte bry mig.

Det där med bil löste sig iaf. Va visst körigt på gubben jobb och jag som e så stressad som person och vill att saker o ting ska ske direkt blir ju lättirriterad på sånt.
Well well, just nu dricker jag min proteinshake och så såg jag att vi fått en möbel till här hemma. En fin liten bänk, och den ska in i gästrummet/kontoret... Sen kommer det väl hem lite vikter oxå I guess. Gubben ska äntligen börja träna, yay! :)


Inga kommentarer: