lördag 29 augusti 2009

Svettigt!

Lyckades ta mig till gymet imorse! Yay! Kändes rätt. Körde cardio och massa på överkroppen, och märkte denna gång att det inte tog emot! Yay!
Sen åkte jag hem och tog en dusch och efter det till syrran och kolla upp om hon hade några fina kläder att låna mig :).
Jag lånade två toppar och så åkte vi till Farsta.

Där letade jag efter att par stövlar (har inga fina hemma) och hittade till slut ett par, efter flera om och med dårå... 700:- kostade dom och dom ska jag se till att använda väl. Gillar den röda färgen på klancken.
Råkade även hitta en väska. Den e ju sååå fin! Lagom storlek oxå.
Det stod att den kostade 899:-, men det köper jag inte.. Allt i butiken va nersänkt med 70%. Aja, väskan kostade mig 270:-, ganska billigt va? Skulle dom stänga eller bli av med allt och få in en massa nytt? Jag är hur nöjd som helst med dagens inköp. Något fattigare, men.. gladare ;P. Och man (jag) svettas inte bara på gymet, det blir lite svettigt när man springer runt som en toka mellan affärerna.

Testade sen lite kläder.. vad man ska ha på sig ikväll dådå.. Blev inte nån av syrrans toppar med kjolen jag tänkt mig. Blev för sexigt! Så, en top, leggings, skorna och en kofta över. Det blir jättebra, och fan va långa ben man får i stövlar och leggings, även jag kan få vara lång en kväll! Ska ut med David och Anders. Hundra år sen man träffade David och ännu längre sen man träffade Änders.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat oxå så man inte dör ute på krogen sen.
Ha en bra Lördag! För det ska jag försöka ha!




Inga kommentarer: