lördag 15 augusti 2009

Red shit.


Igår hade jag skoj! Det va förfest hemma hos Lilian och hennes gubbe. Och så hade dom en liten valp som heter Dexter på besök oxå. Satans söt.
Vi drack där en stund innan vi åkte till Sommarslottet. Björn skjutsade dit oss i två omgångar och sen lämnade vi bilen där över natten. Återstår att se ifall den är intakt idag.
Tyvärr var det lite uppdelat på kräftskivan. Assistenter och ledare för sig. Inte för att vi va många assistenter. Vi va ju typ bara jag, Louise, Lilian och Camilla... och två till som ingen av oss nånsin sett. Stört egentligen. Att så få kom.

Just nu kollar jag lite på "So you think you can dance?". Fan va duktiga dom e på att dansa! Jag och gubben e så imponerade över att dom kommer ihåg koreografin! Nån annan som gillar det här programmet?

Idag blir det ju mer festande. Tur att man tog det lite lugnt igår iaf.
Evelina ska ju ha avskedparty i Sumpan.
Mitt ex fick reda på att han har adhd igår. Skönt att veta om det (varför man e som man e). Och så ska han väl få medicin för det.
Och så har man ju fått
lingonveckan nu oxå. Jävligt drygt men skönt att man fick sex natten innan :D.

Inga kommentarer: