måndag 17 augusti 2009

Ajaj....

Fy fan för semester. Eller nä, så ska jag inte säga (jag har haft det jättebra!). Fy fan för mig själv ibland. Fast sån e jag.
Jag är en periodare. Så, nu har jag erkänt det.

Under semestern har jag bara ätit massor med gott och inte tränat nåt alls vilket självklart resulterat i att man gått upp lite i vikt. Kollade vågen precis och den visade fan 72,2 kg.
Så då va det dags för träningsperioden igen och jag e taggad. :)
Vad ska man gå ner till först? Börjar med 69 kg. Fin siffra det. Fast jag är iofs inte tjejen som bara knatar frenetiskt på löpbandet eller crosstrainern, jag ser även till att få muskler på mina träningspass.
Så 3,2 kg ska bort, ingen tidspress dock. Ska se till att äta nyttigare och träna många dar i veckan. That's the shit. Finns inga omvägar. Så e det bara. Disciplin.

Sista lediga dagen idag. Lite trist såklart, men det ska bli kul att träffa min brukare.
Så idag ska jag till gymet och sen vetefan. Återstår att se.
Nu blire frukost och sen blir det away för att svettas lite (mycket)!

Så här såg min träning ut i Maj då jag tränade stenhårt. Måste säga att jag va ganska nöjd under den perioden. Orkar jag så mycket denna månad? :)

Inga kommentarer: