söndag 30 augusti 2009

Sesådäja.

Nu e mamma hemma igen från stugan.
Fy fan va grejer hon har med sig. Fullproppat både i bagageutrymmet OCH baksätet, i en kombi.
Hon hyrde en stuga i fyra veckor i Nacka.. Hon tog liksom halva hemmet med sig.

E jag en bra tjej eller bra tjej? Det tycker jag iaf. ;-)
Köpte Slitz och Gott&Blandat till min karl. Jag tycker iofs den tidningen e helt ok, speciellt läsarnas historier. Och idag ska vi äta tacos! Mmmm, sååå gott. Nån annan som ska lyxa (tacos e lyxigt för mig) till det ikväll?

Kom på en sak men vet inte om jag ska börja med det. Jag brukar ju försöka träna på vardagarna. Och så brukar jag träna antingen före eller efter jobbet på gymet. Kom att tänka på ifall man inte, när man har sovmorgon, gå upp samtidigt som karln och dra ut på en promenad på ca 60 minuter innan man äter frukost? Och sen gå och lägga sig igen? Skulle det funka?
För jag e faktiskt inte så morgonpigg att jag tänker gå upp 04.00 för att promenera innan jag börjar jobbet 07.00... Jag som person är sån att jag vill ha gott om tid på mig på morgonen och inte stressa. Näfan, det blir för tidigt, och sen ett tiotimmarspass på det.. Njae. Ska fundera lite mera....................

2 kommentarer:

Camilla sa...

Man ska vara försiktig med norrlänningar ooch alkohol :p

Du får låna hem ett gäng bågar och fråga runt bland vänner o bekanta vad de tycker. Jag frågade typ alla jag sprang på vad de hade för åsikt, sen tog jag de bågar som de flesta föredrag (för de var mina favoriter med ;D ). Men jag förstår dig, det är svåååårt! Ser fram emot att få se dig med bågarna på! Går ju inte att ha ett par bågar som faller i bitar :/

Zandra sa...

SV: Åh tack så jättemycket! :)