lördag 22 augusti 2009

Lördagsgodis.


Lyckades ju aldrig ta mig till gymet igår med tanke på att jag va tröttare än tröttast.
Så, jag åkte dit idag istället!
Gick ganska så bra men jag märker fortfarande av att det är lite extra jobbigt.
Igår kväll tog jag iaf en järntablett, får se om det blir nån skillnad nästa vecka när man tränar efter några piller. Idag körde jag stenhård power walk. Det rann ju inte lite svett längt rygg, bröst och ansikte... Sen tränade jag armar + rygg + mage.

Nästa gång jag tränar blir på... Måndag. Är dessutom ledig då, wünderbart!

Och lyckades att hålla mig ifrån allt gott man har hemma även fast killen tog fram glass. Drack lite te istället.
Personligen tycker jag att det är jobbigt när man försöker hålla sig ifrån godsaker när nån annan äter det. Menar min karl som är gottegris Nr1. Känner du oxå så?

Inga kommentarer: