torsdag 20 augusti 2009

Cars me like!




Märks det att jag gillar svart o vitt?! :D
Ni kan säkert det men säger ändå vilka bilar det är. Överst har vi en nyare Audi A6 som e riktigt snygg, såg den idag när vi va på väg hem med skolskjutsen :))).
Efter den kommer Audi A8, den grymmaste bilen! Kostar bara en och en halv mille oxå.......
Sedan får ni se arslet på en Bmw M3, riktigt läcker.
Och sist men inte minst (inget favoritmärke på bilar direkt) en Ford Mondeo. Dom har lyckats få till den senaste modellen, pretty nice!

Dom här bilarna vill jag ha! Iofs skulle jag nog säkert köra ihjäl mig i R8:an. Kör redan som en dåre. Eller iofs, då kanske man skulle ta det liiiiite försiktigare om man satt i en så pass dyr bil.

Hur många e det som e aggressiva när dom kör bil? I know I am.
Jag tycker att det är riktigt kul att köra men det tar fan på tålamodet när nån kör 40 på 50 vägen t ex. Utanför bilen har jag tonvis med tålamod, but not in it. Konstigt?

2 kommentarer:

therese sa...

Blonditamedfotboja.blogg.se har ju en R8:a..men en svart dock. Hennes kille köpte den kontant för 970 000kr..Inte illa. Inte många som har en sån i sverige direkt!

jag gillade Forden som fan!

Carita sa...

Jah, hur rik e hennes gubbe då???
Några st finns det i Sthlm, men man ser dom sällan....
Ja, visst fan har dom lyckats utveckla Forden fint?