fredag 14 augusti 2009

Party!

Mumma!!

Today, it is the kräftskiva at Sommarslottet. Sommarkollot min brukare va på.
Så idag har kolloledarna lite party för oss assistenter och ledare. Jag och Louise tar med våra gubbar. Hörde att det gick galet till på förra året kräftskiva. Undrar hur det går ikväll.
Igår blev det filmmarathon. Otroligt att jag lyckades hålla mig vaken genom två och en halv film.
Vi såg på "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen!" (besviken på det tråkiga slutet..), My bloody valentine (den va rätt ok, både jag och Björn blev lurade om vem som va mördaren) och sedan Rallybrudar (den va oxå rätt bra men jag lyckades fan inte hålla ögonen öppna!).

Imorrn blir det fest igen. Ska på Evelinas avskedsfest. She's moving back to Gotland och ska pluggetiplugga där. Supe henne under bordet måste vi göre!

Nu ere dags för lite breakfast... :))

Inga kommentarer: