torsdag 27 augusti 2009

Då va man lite fattigare igen då.

Har precis betalat räkningarna för denna månad. Men hade inte så tokigt mycket räkningar, och det va ju riktigt skönt! Ska försöka spara ihop pengar till ett soffbord som jag och Björn vill ha.
Vi har kollat på massor av soffbord och den här vart vi överens om att vi ville ha. Och.. smakar det så kostar det.

Imorse när jag skulle, ja.. morgonkissa så tog det en evighet att göra det. Gick liksom inte att kissa med full styrka och när jag var klar (trodde jag), fortsatte det fan i 1 minut till!
Idag får jag inte längre ont i huvet av att ställa mig upp. Dock kommer det äckligt slem ur halsen på mig. Men det är väl skiten som ska ut ur kroppen nu.


Och förresten. Varför börjar det direkt när lönen kommit, att klia i fingrarna? Kan säkert va för att man väntat på lönen ett tag. Men jag e sån som alltid ska spendera lönen dom första dagarna! Sjukt jobbigt!

Inga kommentarer: