söndag 16 augusti 2009

Dagens i-landsproblem är dammsugning + allergi/förkylning

Fick nåt jävla ryck nu att jag va tvungen att städa det här skithålet. Inte roligt att snora samtidigt som man dammsuger. Antingen tar man många snytpauser eller så dammsuger man fort som attan!

Att stöka ner kan man (jag) nästan jämför med att gå upp i vikt. Man märker inte av det i början och ka-zaaam! så ser lägenheten för jävlig ut/man får inte igen byxorna.....

Gubben stack iväg till sina föräldrar precis. Jag hade tänkt följa med om min snorighet... allergi eller förkylning, I don't know, hade gett med sig. Men inte då, den blev självklart värre.
Men det e ingen fara. Det kan vara skönt att vara ensam ibland oxå.
Exet kom hit imorse och tog med Evelina hem till sig. Dom skulle kolla på "Boondock Saints" (grym rulle) och käka pizza. Haha, här parar man ihop ex med kompisar *s*.
Näfan, ska kolla om jag hittar nåt att äta nu..

Inga kommentarer: