måndag 17 augusti 2009

Nåt som fortfarande stör mig sen helgen.

I Lördags när vi va på Crazy train kom jag på att Z bodde i närheten med tanke på att hon precis flyttat dit med sin karl. Så jag messade henne och frågade om hon hade lust att komma dit. Fick svaret "jobbar.". Svarade med "Vafandå. Kolla upp schemat för en månad så kan vi bestämma nåt då". Fick inget svar. Gången innan det när jag hörde av mig till henne va innan jag åkte till Finland och så bad hon mig höra av mig efter att jag hade kommit hem då hon inte hade schemat framför sig. Sagt och gjort. Hörde av mig och frågade om hon ville hitta på nåt på Torsdagen men det passade visst inte heller. Hon va redan uppbokad. Som vanligt.

Jag menar, innan hon blev tillsammans med hennes kille så hade hon mycket tid för vänner. Till och med hennes kille har sagt till henne att hon borde träffa sina kompisar mer. Varför gör hon då inte det? Jag vet hur man kan vara nära man e nykär och jag e inte världens bästa heller. Men när man försöker och man inte får nåt gensvar tröttnar man till slut.

Inga kommentarer: