måndag 24 augusti 2009

Konstiga drömmar igen.

Inatt drömde jag om att jag skulle skjutsa "mina ex" runt på stan.. Det konstiga va att jag först körde runt i brorsans skogssubba (Subaru Forrester) och sedan fick jag inte det för Stefan, han tog plöstligt över den och jag fick köra Audin istället. Stefan körde jag hem till honom och den andra Stefan följde med upp oxå. Sedan förvandlades Hökmossevägen till Centralstationen och det blev snöoväder. Och där i bilen väntade jag på att den andra Stefan skulle komma ner igen så jag kunde skjutsa iväg honom dit han skulle men inte. Så jag skickade sms till honom men ingen kom fortfarande ner.... Sen ringde jag Stefan som tydligen bodde i Centralstationen numera och till slut kom den andra Stefan ner.. Sen kommer jag inte ihåg mer av den drömmen.
Vad fan betydde det där då???

Inga kommentarer: