måndag 31 augusti 2009

Måndagar kan vara grymt jobbiga.


Uscha för att gå upp kvart över fem på morgonen. Nu var det över en vecka sen jag jobbade sist, och dessutom så tidigt. Jag ska inte klaga så mkt, jag har själv valt att ha lite tid på mig på morgonen, dvs en timme och en kvart ungefär.

Den här veckan jobbar jag helg oxå. Blääää! Hatar att jobba helger (trist dessutom att jobba när andra är lediga). Tiden går så sakta då. Då ska man leka hela dan (roligare att vara i skolan)! Uääh, fast denna gång får det bli variation. Tänker varken spela tv-spel eller leka med actionmangubbarna i timmar. Variation är bäst, annars dör fantasin..
Men jag har nåt att se fram emot denna vecka, och det är synundersökningen och val av bågar (det kan bli lite svårt) och det är på Fredag, då jag är ledig! :)
Dags att sminka sig lite så man slipper se ut som en zombie.
Och dessutom vill jag ha en ny dator snart. Batteritiden på denna dator är usel! Räcker knappt i en halvtimme!!!

Inga kommentarer: