tisdag 18 augusti 2009

Naw... Han hade längtat efter mig..... :))

Nu pratar jag om min brukare.
Han blev überglad när jag klev innanför dörren hemma hos honom och hans familj.
Och jag blev riktigt glad över att se honom oxå. Tre veckor är ju inte så lång semester men det känns ändå som att det va evigheter sen jag såg lillkillen.
Mamman och pappan va glada över att jag va tillbaka oxå. Skönt o ha tillbaka heltidaren med rutinerna. :) Skönt att höra sånt när man kommer tillbaka efter en semester. Att man är efterlängtad. Det får en att gilla sitt jobb ännu mer!

Det märks att man inte jobbat på ett tag. Han va tokigt spänd i både armar och ben. Ingen stretching har blivit av och det är fan viktigt för honom, så det gjorde vi ikväll och han tyckte det va skönt för kroppen!

Karln min e inte hemma än. Han skulle på bio med en polare och se G.I Joe, undrar om den är bra...? Aja, såg på schemat (hade glömt) att min Torsdag va ändrad från eftermiddagspass till dagpass. I'm not complaining. Jag e morgonmänniska rakt igenom.
Vad är du?

2 kommentarer:

therese sa...

Jag är numera morgon människa. Innan semestern var jag kvälls människa haha

Anonym sa...

skönt att du kan variera sådär. jag är, och kommer nog alltid att vara morgonmänniska.. :)