fredag 2 maj 2014

Tummen upp.

Nu sitter jag och smaskar på en av mina karelska piroger och den vart faktiskt helt ok. Dem kunde varit i ugnen liiite längre men då vet jag det till nästa gång. Det var inte så svårt att baka såna, så det göra jag nog om igen :-).



My och Jenni leker inne på rummet, eller leker och leker, tjafsar mer om att plocka undan haha.
Hon har fått några till prickar, bakom örat och i nacken men verkar fortfarande rätt oberörd av dem...

I Handen hittade vi lite skoj. Jag hittade mina fotoramar och också en fin ljushållare som jag ska sätta upp bland fotona på väggen. Sen hittade jag ju presentkort på Kappahl i går som jag hade glömt bort redan, hehe.. hittade en fiiinfin jacka som det dessutom var 100 kr rabatt på just idag, så den jackan kostade oss endast 49 kr i slutändan, hehe. PERFEKT. My var så nöjd med sin jacka som hon gick och bar på hela tiden sen, haha.




Nu ska jag dricka mitt vaniljté och därefter ringa gubben min och se hur det går för honom!

2 kommentarer:

Life of Johanna sa...

oh det såg gott ut :)

Camilla sa...

Smarrigt! Recept, recept! :D