fredag 9 maj 2014

Slapp vecka.

Tog jag mig till gymmet i dag? Nix.
Prioriterade att plocka undan ordentligt här hemma innan Helene kom och sen så hade jag inte så stor lust faktiskt. Hoppas på att jag kommer iväg ordentligt nästa vecka istället.

Efter att Helene var klar så for jag till Jysk och handlade en skohylla till, en likadan som vi redan har så staplar vi dem på varandra bara då vi har lite för mycket skor i hallen och lite för lite utrymme för dem.
Och därefter åkte jag till Ikea en snabbis och köpte diskställning som Björn önskat till jobbet, jag tycker det är kul med Ikea och han är ju bara glad om han slipper. Hittade självklart lite mer saker där så som ljus, galgar (behövs egentligen alltid) och en låda till My's hylla.

Pratade alldeles nyss med FasadInvest. Ett företag som säljer och monterar fönster. Som ni kanske minns så kom Morups fönster hit i veckan och gav oss en offert. PÅ TOK FÖR MYCKET. Även efter ROT-avdraget. 116 000 kr ville de ha (!!) för att byta samtliga fönster och altandörrar... Om jag minns rätt så betalade grannen 85 000 kr till ett ännu större företag så jag blev lite paff faktiskt. Såååå, på Måndag kommer nästa fönsterförsäljare och då får vi se vad de säger. Han pratade om pvc-fönster, ska kolla upp det lite mer..

Nu pratar jag med syrran, hon är här innan Mysan ska hämtas, så hämtar vi henne tillsammans.
Mycket roligare!

Inga kommentarer: