torsdag 15 maj 2014

Skulle behöva..

.. slänga lite ogräs i skogen.
.. bygga ihop skottkärran.
.. handla present till Martina och Klas.
.. byta blomjord i några växter här hemma (och därmed köpa mer jord).
.. röra på mig.
.. plocka undan disken.
.. bädda sängen.
.. slipa och olja in bordet och grinden.

Ja, och ändå sitter jag här i soffan och degar..
Lite ska jag få gjort under dagen dock. Har i alla fall handlat hem lite färskvaror nu på morgonkvisten efter att ha lämnat Mysan på dagis. Ska dessutom dit lite tidigare i dag då Vendela ska dit och hälsa på med Alice vid 15.00, därefter ska vi ner till Stackenparken och äta lite hamburgare/korv, så i dag slipper jag laga middag, mohahahhaha...

Det verkar dessutom bli fint väder så jag får verkligen passa på med slipandet! Nåja, first things first, ett avsnitt av LOST förstås. Avsnitt 6 på säsong 5. Den ni, här går det undan.

Måste bara visa upp mina penséer som står utomhus. Alltså dem här stormtrivs verkligen där dem hänger, det är superkul att se!
My fick ha "pippitofsar" i dag, och dem lät hon sitta kvar, även efter maten, den ni.... det hör till ovanligheterna, hon hade på sig dem till dagis till och med, men gissar på att dem inte sitter kvar när jag hämtar henne sen dock.. Skön lugg hon fått under natten dessutom efter att ha somnat med blött hår, haha.
Ja, LOST var det ja.

Inga kommentarer: