onsdag 21 maj 2014

LillLördag.

Har precis ätit frukost och väntar på att lillfisan ska vakna av sig själv, hon ligger där i sängen och vrider sig emellanåt.

Gårdagen var mycket trevlig. Jag fick bort det mesta av ogräset i trädgården, pust vad jobbigt det är att rensa med en stor mage i vägen! Men det gick, och jag skulle nog säga att det tog en stund extra på grund av det. Syster yster kom vid ett också och hjälpte till, ungefär då kom snubben från IVT som rensade avloppet i köket, och det fixade han på supersnabbt, så nu fungerar allt som det ska och OM jag var glad för att kunna sätta igång diskmaskinen igen! Jag och syrran gottade oss i solen en stund innan et var dags att åka och hämta Björn i Segeltorp där han lämnat av en bil, sen åkte vi till dagis och hämtade Mysan alla tre. Det vart hon glad av även fast hon precis innan började gråta pga lite bråk med kompisen.

Glömde visa vilken fin korg jag gjorde till Martina och Klas, jag tyckte då allt såg asgott ut! :-P


Så här fint blev det med uteplatsen och My vart supernöjd med att hitta sandlådan full med sand i går!

Därefter lektes det lite utomhus innan maten blev klar och sen fick lilltjejen ta ett bad innan sängdags. Hon har börjat bli lite jobbig vid sängdags.. går upp fleeeera gånger efter att vi lagt henne och kommer inte till ro.. får se hur vi ska göra framöver, för det där fungerar uppenbarligen inte.

Nu får jag nog gå och peta lite på Mysan så att hon ska vakna. Om en timme ska vi vara hos doktorn.

Inga kommentarer: