lördag 31 maj 2014

Lördag 31/5.

Shit vilket sugigt väder det är ute. Mulet, regnigt och blåsigt. Aja, jag antar att även det behövs efter ett par varma dagar.

Jag har precis bokat biljetter till nya X-men filmen som går på bio. Jag och Björn ska ut och ha lite egentid i kväll. Först middag på Texas Longhorn och därefter lite film. Blir nog en supertrevlig kväll! Det var fan ett tag sen vi var ute tillsammans, och dessutom får vi passa på nu innan bebben kommer!

Det var för övrigt Sthlm Fields-konsert i går som Björn var till. Han kom hem helnöjd då Metallica (hans favoritband) spelat alla bra låtarna. Dessutom hittade han några vänner att hänga med + att han aldrig blev nå blöt och kall då han hade bra kläder på sig. Superbra julklapp med andra ord (jag och Björns mamma delade på biljetten)!

Nu ska jag gå ner och trösta min lilla tjej som gråter massor då jag satte henne i hennes rum då hon skulle hålla på och slåss. Nu vet hon att hon gjort fel.
Sen ska vi till affären och köpa present till Melvin som fyller år i dag.



Inga kommentarer: