torsdag 15 maj 2014

Bocka av.

.. slänga lite ogräs i skogen.
.. bygga ihop skottkärran.
.. handla present till Martina och Klas.
.. byta blomjord i några växter här hemma (och därmed köpa mer jord).
.. röra på mig.
.. plocka undan disken.
.. bädda sängen.
.. slipa och olja in bordet och grinden.


Så, skönt att bocka av lite på behöver-göra-listan.
Det blev några affärer att plöja igenom innan jag hittade allt jag behövde. Men nu har jag allt hemma till presenten. Skönt. I morgon tar jag itu med allt det andra, förresten så får nog Björn bygga ihop skottkärran, lite får han göra här hemma också.. det såg... jobbigt ut. 

Nu ska jag bara softa lite och om ca en timme hämta Mysan på dagis. Det verkade vara en fest där på dagiset i dag, förvisso är det förskolans dag i dag så det säger väl en del? :-)

Inga kommentarer: