tisdag 6 maj 2014

Gruppfotografering.

Nu är vi vakna igen efter en flera timmar lång tupplur..! Jag skulle lägga mig bredvid Mysan för att väcka henne lite snällt men kunde inte då jag jag tyckte att hon sov så sött och säkert behövde lite extra sömn nu när hon ändå inte är helt frisk. Vaknade visst två timmar senare! Båda är VÄLDIGT utvilade och My kommer nog somna rätt sent i dag skulle jag tro.

Det har inte hänt så mycket i dag annars. Vi var till dagis på förmiddagen för lite fotografering. Dem ringde från dagis i går och tyckte att vi minsann kunde komma till gruppfotograferingen som ändå hölls utomhus i dag så det gjorde vi. Jag hade lagt fram lite kläder men dem dissade My totalt och valde sin jumpsuit hon fått av moster istället! Så en glad liten prickikorv fick vara med på gruppfotograferingen hon med, det är jag lite glad över + att det faktiskt är bildbevis på att hon fått vattkoppor sen i fall nån av oss nånsin skulle undra, haha.

Därefter kom en man från Morups fönster och kikade igenom vårat hem och vilka fönster dem skulle kunna erbjuda oss. Tyvärr kunde han inte ge oss en offert på plats då datorn inte ville ge nåt pris på den dörr vi dessutom skulle få på köpet, men det kommer ett mail i dagarna skulle jag tro.

Ska snart börja med middagen, blir så enkelt som köttfärssås med spaghetti bara. Enkelt men gott!

Inga kommentarer: