måndag 19 maj 2014

Stressa ej.

Det borde stå stort över hela min panna för påminna mig om det emellanåt. I helgen blev det uppenbarligen för mycket av den varan vilket resulterat i ett herpesutbrott under läppen. T.r.å.k.i.g.t.
Bara att ta medicin mot det då så skiten försvinner någorlunda fort.


I dag är det en rätt så tråkig dag. Det var trevligt med lite fika hos grannen förstås men mycket mer än så händer inte i dag. Jag har plockat undan disken och tagit fram lite köttfärs. Det får bli köttfärs och spaghetti till middag i kväll, as simple as that. Ska ta itu med klädhögen nere i källaren så småningom också, två stora Ikeakassar som ska sorteras, wihooo! Men först ska jag se klar mitt LOST-avsnitt.

Björn kommer nog hem lite tidigare i dag också. Han har tandläkare om en timme och därefter ska han hämta hem Toyotan som han ska ställa i garaget, så slipper han tänka nå mer på det. Ska ringa honom och kolla hur mycket han ska ha för virket och all skruv m.m som han la ut för till bygget av bänken i helgen, så kan vi dela upp det där med grannarna. Behövde visst inte ringa honom, han är redan hemma.. eller ja, han behövde hjälp vid garaget med bilen så jag knatar dit ut nu. CIAO.

Inga kommentarer: