onsdag 14 maj 2014

Träning dag 2 v.20

Nu kan jag påstå att jag är helt slut! Efter att ha både tränat och klippt gräset och därefter krattat ihop det så är energinivån nere på 0! Två timmars träning, den ni, det känns bra! Fick dock en hel del sammandragningar medan jag tränade, inga onda såna men ändå fler än vanligt.

Sitter här i köket och väntar på att kroppen lugnar ner sig, det jobbiga är att jag dessutom ser diskberget jag måste ta itu med sen också, och först tömma diskmaskinen. Blä. Tråk. Ska hinna göra i ordning ett av recepten till Linas matkasse i dag med. Igår tillagade jag koljan med tillbehör och det vart verkligen SUPERGOTT! Recept finns på i en av bilderna längre ner i blogginlägget.

Får se om jag orkar ta mig till affären i dag för att fixa lite present till Martina och Klas som fyller år i helgen. Eller ja, Martina fyller år på Lördag och hennes man fyllde år när de var i Turkiet för några veckor sen.
Så de firar tillsammans lite på Lördag. Ska dit en snabbis för lite fika och med present och därefter ska mamma firas också, hon fyller år då med. Jag tror att det ska vara fint väder så vi planerar att grilla lite då.

Björn installerade det nya batteriet i BMWn i går och den startade utan problem, fan vad jag saknar att köra den bilen när jag ser den, tyvärr ser är hon ingen skönhet just nu. Måste lackas om och så har hon ingen rumpa heller... Men men, Björn ska fixa i ordning henne, först och främst se till så avgasvärdena blir bra, så den kan gå igenom besiktningen. Därefter fixa alla skönhetsfel. Sen tänkte jag ta några svängar med den innan den ska säljas, vad ska vi med tre bilar till liksom, och dessutom en coupé, det funkar inte riktigt längre, speciellt inte då vi snart är 4.

My hjälpte till lite också ;-).
Lilla gokarten.

Inga kommentarer: