måndag 27 augusti 2012

Varför ska man behöva vara så trött?

Är det så för alla småbarnsföräldrar? Jag har verkligen varit helt slut på kvällarna i fan en månad.
Sjukt tråkigt och jobbigt. Orkar man se på film? Nä. Orkar man vara social? Nä. Hinner man få nån egentid? Nä, inte mycket.

Näfan, just nu drar jag hem Kopps. Ska försöka kolla på hela. Men har en känsla att jag somnar innan vi ens tittat 10 minuter på den. 
Jag har i alla fall precis fixat lite té och innan det tatt en varm och skön dusch. Tänker fortfarande på den där äckliga spindeln som jag såg nere i tvättstugan. Jag hoppas verkligen inte att jag kommer att stöta på den igen. Tänk att jag hållt på att göra rent väggen alldeles bredvid några dagar innan. Huuu!! *ryser*
Och att vi kommer träna där nere....*ryserännumer*
Näfan. Nu ska jag dricka upp mitt te innan jag däckar. Och njuta av tigerbalsamet som tar bort det onda i ryggslutet på mig.

Fick för övrigt lite tråkiga nyheter idag av mamma. Min morbror i Finland är på sjukhus efter att ha fått ett stort epilepsianfall. Det tog dessutom ett tag innan den avtog. Jag hoppas det är bra med honom. Känns som att det verkligen är dags med en resa till Finland för att hälsa på honom och alla andra släktingar där. Saknar alla er.

Inga kommentarer: