tisdag 14 augusti 2012

1 inlägg om dagen.

Här klagar man på andra som inte bloggar tillräckligt och sen gör man själv bara ett ynka inlägg per dag, haha. Och sen har jag ju inte haft tillgång till datorn då Björn tatt med den till huset!

Idag har vi hunnit med lite grejer i huset igen. Det har byggts stommar till kontoret, och i denna stund (hmm, kanske är dom till och med klara!?) fixar Björn och hans pappa tapeten i My's rum.



Halva rummet var klart för.. 2 timmar sen.

Därefter träffade jag Louise i Farsta där vi knatade runt lite, åt sushi och en god och efterlängtad glass som jag trodde GB hade tatt bort (letat i flera butiker men inte hittat!), men icket, så då blev jag riktigt glader!!







På väg hem sen handlade jag förbrukningsvaror till My och även napphållare då fröken har tendens att slänga runt dessa!







Over and out 4 now.

Inga kommentarer: