torsdag 2 augusti 2012

Off to adventures today to!

Jopps, det vart verkligen en heldag igår. Jag och Louise (läs; Louise) shoppade loss igår. Vi hann till Mio, Cervera, Elgiganten, Jysk. Och däremellan åkte vi till huset och tog emot tv:n och åt sushi i Fruängen. Så det var ju lite najs förstås! Louise hade ju fått en massa presentkort i bröllopspresent, då kan man verkligen spendera utan dåligt samvete!




Sen på kvällen så åkte jag och Björn till huset (himla fläng säg) och träffade snickare och rörmokare som ska hjälpa till med köket. Det känns som att det blir bra det där. Dock tråkigt att leveransen av köket skjutits fram fyra dagar...! Oh well.

Sitter här och har ont i halsen.. har haft det i flera dagar, dags att köpa Strepsils kanske, dock är det värst på morgonen, under dan känner jag knappt av halsen.
Om några timmar ska vi till Bro och hälsa på morbror. Och möjligen kusin + familj också.

Nu ska jag ta min lilla busfis som klättrar i spjälsängen!

Inga kommentarer: