söndag 19 augusti 2012

Ny träningsperiod snart igen.

Jag har ju fått en crosstrainer som står och väntar på mig i huset. Den och träningsbänken som man kan göra bänkpress på ska stå nere i källaren tror jag. Men jag ska nog även skaffa en sån här, som jag ska ha i vardagsrummet.

Nåt litet som man kan köra på samtidigt som man tittar på tv. Finns inga ursäkter då. Nu ska jag fan gå ner mina överviktskilon, inge kul när kläderna man har sitter som korvskinn! Dessutom ska vi fylla på kyl, frys och skafferi och då tänker jag endast köpa nyttigheter. Det kommer bli väldigt lite kolhydrater. Och jag kommer försöka träna på morgonen innan Björn sticker iväg till jobbet och innan My vaknat. Då förbränner man som mest.
Sen skadar det självklart inte att ta en promenad under dan heller. Och som vanligt blir det allt eller inget. Inga onyttigheter. Kommer nog att ha nötter eller annat "gott men nyttigt" med mig i väskan och snällt tacka nej till sötsaker. Så ska ni bjuda på fika så får det gärna bli frukt i så fall.


Måste för övrigt säga att babymonitorn jag köpte på Webhallen har funkat galant. Så ska du köpa en så rekommenderar jag den starkt! Väldigt bra batteritid också!

1 kommentar:

therese sa...

Åh då kan vi äta fruktsallad nu när vi ses i veckan! Jag ska inte heller äta något onyttigt nämligen. Mat såklart, men inget godis/kakor o sånt.
Hej fruktsallad! :)