söndag 5 augusti 2012

Allt på en och samma dag.

Måste säga att det är lite trist att allt typ hände igår.
Och då menar jag:

Wheels Nations
Stockholm by boat
Prideparaden 
Sthlm Cruising

Jag tycker det hade vart roligare för min del om allt inte hade på en och samma dag. Blev ju så att jag valde bort paraden då jag hellre ville se Wheels, men inträdet dit kostade sjuka 225:- per person. Hutlöst!
Och dessutom hade vi en del att göra i huset, så man fick helt enkelt avstå lite grejer. Men jag hade velat se allt i listan ovan. Lite trist att allt var på en och samma gång så sätt. Skulle vart lite roligare om Stockholm by boat hade varit idag. Eller åtminstone nåt idag. Aja.

Idag blir det huset igen. Måla klart förhoppningsvis.
Mamma kommer dit till 10 och passar My medan jag målar lite.

Nu är det dags för lite frulle!

Inga kommentarer: