måndag 13 augusti 2012

En del gjort idag.

Då var kvällen här och jag sitter själv i familjen J:s kök och njuter lite av lugnet. My har börjat skrika en del under dagarna. Vet inte riktigt vad det är för skrik men högt och gällt är det iaf. Så lite tysthet för öronen gör gott.

Björn är i huset och bygger ihop kontor. Min duktiga karl. Hur skulle jag klara mig utan honom. Vi har fått såååå mycket gjort sen vi fick tillgång till huset. Snart är det typ bara köket klart och det kommer om två dagar, yaaaay!

Imorrn ska vi till huset igen. Får se vad man ska göra då, kanske blir till att bygga in lådor m.m in i garderoberna som vi byggde ihop idag. Pheow. Tunga som fan är dom.. Pax.

Inga bilder bjuckar jag heller från idag. Har inte hunnit, har verkligen haft händerna fulla.
Nu ska jag ringa gubben och kolla hur det går!



Inga kommentarer: