söndag 26 augusti 2012

Trött i ryggen.






Idag har vi pysslat på så det står härliga till. Känner av det i ryggen tyvärr. Vi fick dessutom hjälp av mamma, syrran och Micke. Björn har fått upp alla trappgrindar, fått upp matbordet i köket, satt fast skoskåpet mot väggen i hallen och slipat och målat en liten del av väggen i hallen. Och jag har tvättat, möblerat om lite nere i tvättstugan så vi fick dit en byrå vars lådor jag fyllde, likaså i badrummet, alla grejerna är på plats. Sen har jag plockat undan Björn alla tusen verktyg, dammsugit en hel del i huset och fått soffan på plats i vardagsrummet. Najs najs.




Och mycket återstår. Det som är kvar i köket är att få socklarna på plats under skåpen och fixa ett bordsben till bänkskivan (vårat matbord).




Integrerad diskmaskin med stoppljus..
Nu ska jag ta mig en lång och skön dusch. Måste dessutom raka bort björnpälsen på benen!

Inga kommentarer: