torsdag 30 augusti 2012

Dagen över.

Jahapp, då har den här dagen flygit förbi.
Björn ligger i sängen med My och vilar lite, dock tror jag att även han kommer att somna.
Jag har precis smällt i mig resterna från i Söndags.. undrar hur fräsh den köttfärsen var egentligen? Vem vet, bara min mage imorrn.

Det var kul att vara till öppna förskolan idag. Extra kul att Björn följde med dig också. My har ju inte träffat så många andra barn på sistone. Eller ja, egentligen på månader då vi hållt på med både försäljning av bostad och renovering av huset. Men idag så. Hon satt där avvaktande först, men sen gick hon fram till dom flesta andra barnen, härligt att se.

Om nån timme kommer syrran och Daniel hit också, så både gudmor och gudfar. Riktigt trevligt. Vad vi bjuckar på till middag får dom reda på sen, allt man skriver här nu för tiden behöver man inte ens berätta för syrran då hon är så snabb med att läsa min blogg.

Fan, jag är sugen på en liten Finlands-weekend-trip. Och hälsa på släktingarna i Tammerfors.
Bidde ju ingen resa i somras.. och så mår inte min mosters man tip top heller vilket känns jättetrist.
Ska kolla på Silja och Viking vad det kan kosta.. och fråga vilka som vill med.

Inga kommentarer: