fredag 31 augusti 2012

Dag 2.

Utan "onyttigheter"
Jag har med andra ord skitigt i sockret.
Ikväll gottar jag till det med lite té och finncrisp med brieost på. Riktigt gott må jag säga.
Min mage mår sjukt bra av att slippa kolhydrater. Inga gaser what so ever.
Vi kollar.. kollade för övrigt på Anchorman tills Björn fick ryck och skulle montera upp tv:n i sovrummet.

Imorrn blir det träning igen. Upp på helvetesmaskinen (som Camilla kallar den, och nu håller jag fan med henne!) i 45 minuter. Kommer bli jobbigt som fan, vill man vara fin får man fan lida pin.


Apropå fin, efter kvällens dusch kände jag mig extra fräsch, tog det lugnt och skönt (i vanliga fall brukar jag alltid duscha snabbt och inte riktigt njuta, ja, jag är en konstig och stressad människa), rakade benen, satte till och med på mig ansiktsmask, körde en kroppsskrubb och därefter smorde jag in mig med härlig lavendelolja som mjukade upp hela kroppen och fick den att dofta gott.

Så, nu ska jag dricka upp resten av mitt goda té. Ha en härlig Fredagskväll!


Inga kommentarer: