tisdag 14 augusti 2012

Dagens teknik.

Alltså, denna lilla manick kan ju göra allt!
Jag har precis betalat av räkningar jag har på den via Swedbank-appen.. Undrar jag över nåt så är det bara att slå upp Safari och kolla Google eller nån annan hemsida. Är jag uttråkad så finns det en massa spel. Vill jag lyssna på musik så finns både Spotify och radio (och sen kan man ju lägga över musik från datorn också), är jag vilse så kan jag ta fram "kartor" eller till och med kompassen. Jag kan läsa nyheter på den.. Ja, ni förstår vart jag vill komma. Man kan verkligen göra allt med denna. Dock kan det vara lite farligt också då man inte skulle klara sig utan den.. Men fan va bra iPhone och dess appar är!




Mysan har jag precis fått att somna. Gubben är i huset och pular, som vanligt. Hoppas han inte stör grannarna allt för mycket.

Nu ska jag höra av mig till syrran och fråga om hon ska med till baklucke-loppis imorrn.

Inga kommentarer: