fredag 17 augusti 2012

Friday.

Då sitter man här med Björns mamma och pappa och tittar på lite OS. Björn är iväg på syskonkväll som jag "tvingade" på dom. Dem hamnade på Grönan till slut. Hoppas dem har kul!



Så här bra blev det med kaklet. Är tokigt nöjd!



För övrigt så sket det sig lite med köket idag... Diskmaskinen är nån cm för hög så den fick inte plats under bänkskivan :-(. Så vi får se hur vi löser det problemet... Lite tråkers. Såg verkligen fram emot att flytta in i helgen.
Kaklet kom i alla fall på plats. Och så har vi handlat alla hallmöbler. Blir finemang tror jag. Sen har jag lyckats packa upp några (läs; minst 7) kartonger. Skönt!













Så där ser hallmöblerna ut. Tror det blir finfint! Sen får vi se om vi ska ha spegeln jag köpte på loppisen över bänken i hallen eller om den ska vara i vardagsrummet. Har inte riktigt bestämt mig än...

Snart blir det sängen. Sova är bland det bästa som finns ibland.




Inga kommentarer: