fredag 31 augusti 2012

Red.

Happ, 2 år tog det för mig innan jag såg den braiga filmen. Väldigt underhållande och bra.
Så gillar ni Bruce Willis och action så se denna. Alltså, han är ju grymt het för sin ålder måste jag säga...!

Jag har precis fått lillsnuffs att somna igen. Till att börja med så sov hon till 8, lekte runt lite och fick lite gröt och sen var det visst dags att sova igen. Men det är inte alltid lätt att få henne att somna fast hon är trött, man vill ju inte missa nåt heller! Det här blir nog Björns första ordentliga sovmorgon på hans semester... Stackars gubbe. Han kommer nog inte känna sig utvilad efter sin semester.

Vad har vi på schemat idag då? Jo, jag ska iväg och försöka kopiera en nyckel, så vi kan komma in i samfällighetens förråd och låna bl a gräsklipparen. Våran granne som lånade ut nyckeln trodde inte att låssmeden kopierade den typen av nycklar, men vi testar ändå.

Suuuck, kom precis på att jag ska träffa min nya arbetsledare om 10 minuter i centrum.. och jag har inte ens numret till henne. Fick det av chefen nu... och nu har jag ringt henne, hon är på väg hit istället. Pheow. Dags att göra i ordning sig lite!!

Inga kommentarer: