onsdag 15 augusti 2012

Halva dagen..

.. gick typ åt till att köa på Ikea.
Jag lämnade tillbaka några delar som var för stora då vi hade mätt fel, och självklart hade jag lyckats tappa bort kvittot till grejerna. Men när jag ändå skulle köpa nytt så gav den trevliga kassörskan mig ett tillgodokvitto fastän jag saknade kvitto (hur många andra affärer säljer Ikea-möbler?!). Så jag handlade det jag behövde, sen åkte jag till Elgiganten och hämtade två grejer dom missat att leverera i samband med köket. Och just nu är Björn och Stefan i huset och håller på än.




Jag är såååå nyfiken på hur långt dem kommit. Men Björn den jäkeln är kryptisk...!

Jo förresten. Var ju på baklucke-loppisen för några timmar sen. Hittade en fiiiinfin spegel! Gjord av ett fönster. Riktigt Shabby chic. Den kommer passa in utmärkt i hallen! Bild kommer imorrn när jag lämnat av sen i huset.

Nu ska jag plocka undan efter middagen. Bye!

Inga kommentarer: