lördag 4 augusti 2012

Lördag morgon.

My gjorde morgon för typ en timme sen.
Och jag sitter och funderar lite. Har på sistone fått reda på att en vän till mig väntar tillökning. Jag är jätteglad å hennes vägnar, men jag tror fan inte jag skulle palla med två små. Hennes lilla kille är lite över året och nästa bebbe kommer nån gång i Februari tror jag. Sen har jag läst om en annan som också ska få tillökning. Hennes lilla kille är lika liten som My typ. Shit, cred till dom alltså.
Om jag ska ha ett syskon till My så kommer det att dröja några år. Vill fan att hon ska kunna klara sig någorlunda innan det kommer en liten som man säkert skulle ha fullt upp med. Jag menar, jag har fullt upp med My just nu som det är. Fatta dom familjerna som är på 11 kids liksom!
Huvva.


Idag blir det till att fortsätta måla i huset.
Målade två lager över det rosa men det syntes knappt, haha!
Eller ja, inte så mycket att skratta över. Hade ju vart roligare om det räckt med en gång.


1 kommentar:

Camilla sa...

Två blöjbarn skulle jag inte klara av. Beror väl iofs på vad man har för slags barn, äter de bara och sover konstant kan det ju funka. Men nej, jag bestämde snabbt att jag inte skulle ha två tätt in på varandra, jag hade dött av energi- och sömnbrist...