torsdag 30 augusti 2012

PUST.

Då var jag klar med dagens träning. 45 minuter på crosstrainern. Hårdträning direkt, but that's how I roll it, allt eller inget liksom. Men fy fan va jobbigt det var! Var tvungen att både stanna OCH kliva av några gånger. Sen så domnar mina tår när jag kör "för länge", lite irriterande. Men lycka är verkligen när man har 2 minuter kvar av passet, haha.




Nu ska jag bara lugna ner mig och sluta svettas. Är verkligen dyngsur nu. Faktiskt en härlig känsla, Då vet man att man tränat ordentligt.




Och här kommer tomaten säger jag bara. Sjukt att man kan bli så röd pga lite träning. Har alltid varit sån men idag bryr jag mig inte så värst mycket..




En sval och skön dusch nu då. Den lite äggmacka till frukost. Därefter hårdkör jag med Atkins.

Inga kommentarer: