söndag 26 augusti 2012

Första natten.

Shit va najs vi har det här!
Jag verkligen älskar det här huset!
Kokade precis té på induktionshällen, shiiiit va fort det gick! Typ snabbare än vår vattenkokare. Måste nog fan göra ett test. Vattenkokaren vs induktionshällen.

Vi tog oss ett premiärbad i jacuzzin, riktigt skönt var det!! Nu har jag ett badkar och kan ta ett dopp när jag vill. Underbart. Underbart. Underbart.

My sov hela natten också. Eller ja, hon vaknade inte förrän kvart i fem, men jag hann inte ens värma upp vattnet innan hon somnade om igen och sen vaknade hon inte förrän halv åtta! Shit pommes. Värsta sovmorgonen! Verkar som nån annan gillar huset också. Men hon hade lite väl kalla fötter. Brukar i vanliga fall låta henne sova med bara pyjamasen, utan täcke, då verkar hon sova bäst, men nu blir det allt nåt över hennes stackars små fossingar.

Mamma kommer om en liten stund också. Så kan vi fixa lite här hemma medan hon är barnvakt. Nu måste jag sluta dock, lillfisan vaknade från sin lilla lur.
Ciao!

1 kommentar:

Camilla sa...

Vad härligt att du känner så! Skönt att ha ett boende man är nöjd med! Ngt vi inte är då, haha :p